۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۴۷۵۵۵
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

دولت نسبت به مشکلات بازاریان توجه ویژه داشته باشد|حرف های جلسات عملیاتی شود

دولت نسبت به مشکلات بازاریان توجه ویژه داشته باشد|حرف های جلسات عملیاتی شود
امام جمعه همدان گفت: مشکلات بازاریان و چک‌های برگشتی و مالیات باید مورد پیگیری قرار گیرد، که البته این موارد جنبه حاکمیتی دارد و راه حلش در دستان دولت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار جمعی از خیرین همدانی اظهار داشت: ذهنیت تاریخی ما نشان می‌‍‌دهد که بازار از ابتدا معتمد حوزه و روحانیت بوده و البته پس از انقلاب نیز این حضور پررنگ‌تر شده است.

وی افزود: یکی از توصیه‌های قرآن در سوره مائده این است که برای کارهای خوب با یکدیگر، هم فکری کنید، پس قطعا این جلسه از مصادیق این آیه است و دارای اجر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ابراز داشت: مشکلات بازاریان و خصوصا مشکلات مربوط به چک‌های برگشتی و مالیات باید مورد پیگیری قرار گیرد، که البته این موارد جنبه حاکمیتی دارد و راه حلش در دستان دولت است.

وی گفت: در کنار بازاریان و صاحبان کسب و کارها که با پایان یافتن این مشکل، امید به آینده دارند، هستند برخی از اقشاری که هیچ آینده اقتصادی برای آنها وجود ندارد و اگر یک روز بر سر کار نروند هیچ درآمدی نخواهند داشت.

امام جمعه همدان افزود: کارگران زیر بار مشکلات به وجود آمده متاسفانه متحمل سختی هایی هستند، بنابراین باید به صورت جدی فکری برای آنها انجام دهیم.

وی در پایان گفت: در برخی از جلسات حرف‌های خوبی بیان می‌شود، اما خروجی چندانی ندارد در حالی که این جلسه باید نتیجه‌اش باز کردن گره‌ای از مشکلات مسلمانان باشد./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات